luni, 19 iulie 2010

Din prea multa dragoste...

Din prea multa dragoste...








Din prea multa dragoste...

Pentru tine,pentru cei din jur

Ma recunosc invins,din nou

De o felina...dulce felina!



Dar ce folos daca am pierdut...

Sunt facut sah-mat de persoana care

Din prea multa dragoste

Am ranit-o cel mai mult pe acest pamant!



Nu stiu daca am iubit vreodata

Sau daca am sa iubesc pe cineva

Asa cum as vrea sa cred

Ca te-am iubit pe tine!



As vrea sa te mai ating o data,

Sa te mai privesc in ochi.

Dar nu pot,nu mai merit sa primesc

Asa ceva de la tine!



Poate m-am grabit,

Poate am gresit,

Si nu stiu cum sa dau ianpoi

Timpul...sa repar tot ce-am stricat!



Dupa ce voi invata sa iubesc,

Dupa ce voi fi sigur ca pot iubi

Din nou...pe cea din fata mea,

Poate am sa ma ridic..si sa pasesc din nou!



Poate totul a fost un vis si

Inca nu m-am trezit..cand oare?

Poate atunci am sa traiesc din nou!

Din prea multa dragoste...




© 2010 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate

Niciun comentariu: