luni, 19 iulie 2010

CR-V-ul meu negru, cu interior bej

Hmm……………e dimineata, o zi de decembrie obisnuita. Ma ridic din pat si privesc prin camera………..eram singur, sotia pe semne, a plecat la servici. Merg in baie, fac un dus rapid si apoi servesc micul-dejun.




Ma misc cat pot de repede……………abia asteptam sa ajung la calculator. Il deschid, ma uit jos in dreapta, yahoo weather arata 3 grade, dar la amiaza vor fi 11. Super, zic eu sarind de pe scaun!


Mai privesc o data reclama care m-a cucerit total,


http://www.youtube.com/watch?v=PXOZTlNBwag&feature=player_embedded
 
Off, superba masina. Daca sotia a dat un ordin, trebuie sa-l execut. Ma imbrac , cobor si urc in primul taxi si plec spre ATI Iasi. Acolo, primul pe dreapta, era Ionut, bunul meu prieten, ma astepta, il sunasem aseara spunandu-i ca-l voi vizita….








Salut, Ionut.


Salut, Florine. Ce mai faci?


Binisor….am o problema.


Spune, te rog.


Tot vin sarbatorile de iarna, si ziua mea ….. vreau sa-i fac sotiei un cadou special.


O Honda?


Desigur………. Un CR-V 2.0 Executive MT , NIGHTHAWK BLACK PEARL , interior bej  . Ai pe stoc?


Imediat. Se aseaza pe scaun, intra in fisierul special si ……….. surpriza.


Da, am unul in Giurgiu, special tinut pentru voi doi.


Yuppy.


Si cat costa ?


Pret cu TVA: 31.511 € ……….. cum platesti?


Cash J






Am si eu o intrebare, de ce benzina? Parca erai fan diesel.


Da, ai dreptate, mai ales ca bunul nostru coleg Ryloy e cel mai mare fan CR-V si are diesel, dar fratele meu mai mare, Razvan, mi-a recomandat motorul pe benzina, si nu vreau sa-l supar…… Si-n plus, vreau sa simt V-TEC-ul sub talpa mea, marimea 44.


Frumos sa ai asa prieteni………….


Stiu si eu, stii si tu! Cand ajunge in Iasi ?


Cand vrei sa ajunga?


Pana la Revelion ………….


Se rezolva!






Platesc masina, si ies………………Trag aer in piept si urlu in gura mare : “ Frate, mi-am luat Honda !”


Lumea se uita ciudat la mine, nu-i nimic, nu-mi pasa.


Plec spre casa pe jos………………stateam in zona, nu era o problema.


Privesc in jur, si la un moment dat observ un CR-V negru cu interior bej…………Zambesc, asa va fi si masina mea.














Dupa 2 saptamani, primesc un telefon de la Ionut.


Salut….


Salut, batrane! Ce vesti ai?


A venit masina…….


Gata, am plecat spre voi.






Ajung in 10 minute, masina era in fata show-room-ului…………Frumoasa , sexy, curata, noua! A mea!






Semnez cele necesare, si urc in ea. Invart de cheie……………mama, ce sunet! E Honda, zic eu plin de mandrie!


Plec spre casa, ajung in 20 minute, ce credeati, ca merg pe drumul cel mai scurt? NU! Am mers pe cel mai lung dintre toate variantele, vroiam sa merg cu ea cat mai mult timp………………..










Acasa, in parcare ma astepta sotia, o sunasem spunandu-i sa ma astepte in parcare, dar nu stia motivul.
Opresc langa ea, normal ca nu stia masina, cobor usor geamul si-o intreb:


Ce faci frumoaso, te dau o tura?


Ramane masca……………..


Urca in masina, ma saruta lung si dulce, si plecam la plimbare……..vor urma plimbari lungi, cat mai lungi……….






Eram fericit, era cel mai frumos cadou de ziua mea pe care l-am primit/mi l-am facut!Normal, dupa sotie, ea este pe primul loc !






Ea este masina mea………….. CR-V-ul negru cu interior bej !






© 2010 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate

Niciun comentariu: