luni, 19 iulie 2010

Dimineata de decembrie …

Era o zi de miercuri………….. 30 decembrie………… o zi speciala din viata mea .




Ma trezesc dimineata, la ora 6.00 si ma pregatesc pentru intalnirea cu sotia mea, a lucrat de noapte la maternitate si pe la 07.30 trebuie sa ajunga………


Fac repede un dus, ma barbieresc atent, sa nu ma tai ( nu suporta sa vada taieturi si pe acasa )
Stateam in fata oglinzii…………mama, ce de-a par alb, am imbatrinit……..azi prima cifra din varsta o egaleaza pe a doua, sau invers .


Gata, ma spal sip e dinti si ies repede din baie, mergand in bucatarie sa pregatesc friptura……….eram oarecum preset de timp…….
Pregatesc cele necesare, scot tava plina de pulpite si aripioare de pui, si le asez in vasul ena, apoi il bag in cuptorul cu microunde…….


Opa, am uitat sa pregatesc masa………….intru repede in sufragerie, trag masa mai pe centru, scot 2 seturi de tacamuri si farfurii pentru friptua si desert…………..aha, sa nu uit, si cate 2 pahare…………..


Ok, mai trag o tura prin bucatarie, eram in grafic………….. Mama, zic eu in gura mare si tragandu-mi o palma pste frunte…..am uitat de tort.


Fug repede spre balcon ( aici l-am ascuns aseara, dup ace l-am cumparat, intorcandu-ma de la spital, dup ace-am condus-o pe sotie )….. arata bine, abia astept sa-l mananc, ca de obicei, portie dubla………..


Hapciu…………..aud eu jos……….. < Noroc > strig eu…………… Ah, era vecina mea de la 3, Geanina, iesita pe dig cu al sau catelus…….


Hapciu, a doua oara……….. < chef > strig catre ea…………


Ma vede…………ma saluta si-mi multumeste……………
- La multi ani, Florin .
- Multumesc, la fel si tie………..


Este si ziua ei, tot azi……………. E prima persoana pe care o cunosc nascuta in zi cu mine, e cu 3 ani mai mica .


- Petrecere magica alaturi de sotie …………..
- Multumesc , la fel si voua…………………. Asta e, s-a maritat mai repede ca mine, are si un copilas…….


Dar, daca reusesc san ea dea bunul Dumnezeu, gemeni, preiau conducerea ( are 2-0 si asa pot egala )


Mama, e frig………….intorc capul spre stanga, termometrul arata minus 20 grade………


Hmm……….. miroase a ceva ars……….. e friptura mea………….


Iau tortul cu grija, alerg si-l asez in sufragerie………..
Sra peste motanul care se tot invartea pe langa mine, si fug in bucatarie………… friptura, friptura mea era s-o pierd…………. Am ajuns la timp.


Privesc ceasul aflat deasupra patului…………..era 07.25……………… mama, trebuie sa ajunga sotia……….


Asez fritura in farfurii, tai repede tortul sis cot si sampania de la frigider……….


Am timp sa ma imbrac elegand, la 4 ace ….
Tza-tzar, suna interfonul……………… privesc ceasul de la mana…….este 07.35 ( a intarziat, sa vezi ce-i fac )
Si trag usa din sufragerie…………


- Cine e ? intreb eu mirat………
- Doamna ta ?
- Cine ?
- EUUUUUUUUU………


Surzit de-o ureche, ii dau ACCEPT sa intre in scara…………. Pana la etajul 2, mai am cateva secunde…………..
Privesc in stanga, spre sufragerie, totul pare ok, sper sa n-o dau in bara…………


Ii aud pasii…………….marimea 36, atata poarta, iar motanelul deja nu mai are rabdare, vrea sa-I iasi in cale .
Deschid usor usa………………….el iese afara, pe casa scarii………………
Ea, sotia, il lua in brate si-l pupa……….
Eu, suparat, ii spun : < tot pe el il pupi primul ? eu sunt sarbatoritul azi L >
- Lasa, ca primesti si tu, daca esti cuminte…………….


O ajut sa se faca comoda, ii pun fularul la ochi si o invit sa intre, cu grija………


- Pui, ce ai de gand?
- Ai sa vezi…..ai grija la prag……………


Ii scot fularul………….


- vai, draga, ce bine arata…..te-ai intrecut pe sine .
- ei, na, si eu acolo…………


- La multi ani, dragul meu………..


- Multumesc draga mea…………


O ajut sa ia loc…………..


- Si , cum a fost seara ?
- Usoara………… stii, pui, mi-am facut niste analize, un mic control, la maternitate, la mine…………
- Da, si ? Ai ceva, ti-e rau ?
- Nu chiar, dar am o veste pentru tine………..
- Hmm……….. sper ca e de bine………
- Da! Vom avea gemeni .


Mama, sar eu in sus de bucurie…………….fac 2-2 cu vecina mea, Geanina………. Yuppy…………


-Ce-ai pui, ti-e rau ???
- Nu , mamy, e totul in ordine………… te iubesc !




Restul nu se poate povesti……… e cu “bulina” .






© 2010 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate

Niciun comentariu: