sâmbătă, 7 mai 2011

RUJUL VIRGIN

              Sambata dimineata, pe la orele 07:34, sotia lui JIMMY, se pregateste de spalat rufele. Aseaza cu grija in masina de spalat, detergent, calgon si lenor-ul aferent, cand, deodata, albeste instantaneu!

-         Fratele meu, ce-i aici ? spuse ea, lacrimand deja.

Ridica cu grija , cu o coada de matura, camasa albastra a sotului sau. Observa cum ea, camasa, avea pe guler, doua urme bine impregmate de ruj. Din cate putea observa, nu era al ei. Apropie cu grija camasa de ea, si mirosind, ca un coiot care simtea prada de la 10 km, spuse:

-         172 cm ; ochi verzi ; 48 kg ; hmm, virgina ; 18 ani si 3 luni !

              Se aseza cu grija pe vasul WC, si incepu sa planga.

-         Cum, si tu, JIMMY ! M-ai inselat ? Cu, cu….. una care-ti putea fi fata ! Doar avem 3 copii mari, cum ai putut sa-mi faci asa ceva ?

              Dupa 10 minute de plans, se spala pe fata, aseza rufele in masina , programa masina la 600 rotatii/minut, temperatura la 30 grade, programul de 30 minute, si-i dadu drumul. JIMMY al nostru, programator IT de mare valoare, venise aseara de la o petrecere, dupa orele 02:00. Se culcase direct, fara a mai face dus. Cum ceasul arata deja 07:49, era timpul sa inceapa o noua zi de munca, chiar daca era sambata. Se scula, intra direct in baie, sub dus. Sotia era in bucatarie, ii pregatea micul-dejun.

-         Mama, ce bine e….. Merge ca uns…..

-         Ce-i JIMMY, ce merge ca uns ? auzi vocea puternica a sotiei, care tocmai intra in baie, cu un cutit bine proportionat, in mana dreapta.

-         Ce s-a intamplat mamy, ce-ti veni sa tipi asa ?

-         Unde-i umblat aseara, nataraule ?

-         Mamy, draga mea, fa o pauza, mai usor cu, cu arma din dotare.

-         Pui, te imbrac frumos, mananci bine, ti-am crescut 3 copii minunati, si tu….

-         Si eu, ce ?

-         Te faci ca nu stii ?

-         Nu stiu !

Ridica din cosul de rufe camasa albastra si-l intreba :

-          JIMMY, cine are 172 cm ; ochi verzi ; 48 kg ; e virgina ; 18 ani si 3 luni !

-         Cine, mama ?

-         Cum, cine ? EA !

Si-i arata cele doua urme de ruj.

JIMMY opri apa de la dus, trase un prosop de pe sarma, i-l infasura in jurul taliei si se aseza pe marginea cazii.

-         Ce-i, JIMMY, erau mai multe, de asta nu-ti aduci aminte ?

JIMMY, nimic si nimic. Dupa 30-40 de secunde de rememorare a zilei de ieri, spuse:

-         Aha, gata , am gasit ! Sefa mea, PAULA, m-a felicitat pentru promovare ! Si ne-am sarutat pe obraz, la fel si cu ceilalti colegi.

-         Dar, din cate stiu eu, sefa ta nu are 172 cm ; ochi verzi ………….

-         …………. 48 kg ;  virgina ; 18 ani si 3 luni !

-         O fi fata ei……… Doar are o fata care da vara asta, BAC-ul.

-         Ok, corect, dar cum a ajuns rujul fetei pe gulerul tau ?

-         Pai, l-o fi folosit PAULA de dimineata, vroia sa para mai “tanara”, mai fresh.

              Sotia lui JIMMY lasa mana dreapta jos, pleca putin capul, si spuse:

-         Posibil sa ai dreptate! Iarta-ma dragul meu, pentru ca m-am indoit de tine…

-         Nu-i nimic, mamy.

              Sotia lui JIMMY se intoarse in bucatarie, unde incepu sa pregateasca si cafeaua, tare, neagra, cu o lingurita de coffeta. In baie, JIMMY al nostru, incepu sa se barbiereasca.

-         “Cum naiba si-a dat seama navasta-mea, doar dupa ruj ? Ia uite cate poti afla, doar din doua urme de ruj, lasate pe un guler al unei camasi albastre. Dar daca era alba ?“





© 2011 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate


Niciun comentariu: