sâmbătă, 21 mai 2011

BUZZ-UL



         Seara, dupa ce ajung acasa de la servici, intru pe messenger si stau pe “invizibil”. Asa este mai placut, pot naviga pe net fara probleme . Dau drumul la un radio online, deschid cateva site-uri auto si intru pe messenger.
         Verific si rezultatele la loteria din Spania, am prins 4 numere, daca aveam toate 5, cu cei 2,30 lei investiti, ma alegeam cu 150.000 lei – 25% impozit ! Suna bine, nu ? Ma enervez si inchid site-ul, ramanand numai cu messenger-ul deschis.
         Tot cautand in lista vreun amic care este online, ma trezesc cu un buzz. Ciudat, de la cine o fi ? Privesc ID-ul expeditorului, era necunoscut, de forma ……….  Hmm, ce sa fac ? Ii dau totusi accept.

SAVEMYLIFE:
-         Esti pe fir ?

EU:
-         Cine esti ?

SAVEMYLIFE:
-         Dar cine esti tu ?

EU:
-         Eu am intrebat primul !

SAVEMYLIVE:
-         Iti scriu de pe mobil, am cateva secunde la dispozitie….

EU:
-         S-a intamplat ceva?

SAVEMYLIFE:
-         3 barbati m-au rapit dimineata, si cum am timp la dispozitie, m-am hotarat sa scriu cuiva, un strigat de ajutor…

EU:
-         Dar unde te afli ?

SAVEMYLIFE:
-         Nu stiu exact …

EU:
- Poti folosi un webcam ?

SAVEMYLIFE:
-         Am o camera pe mobil, incerc acum….

Dra/dna care se ascundea sub acest ID, se conesteza video cu mine. Nu pot sa vad cine este, dar dupa miscarile telefonului, este inchisa undeva intr-un hambar/hala metalica. Inregistrez imaginile primate de la el, salvandu-le intr-un fisier video.

EU:
- Altceva, am inregistrat tot pana acum…

SAVEMYLIFE:
-         Aud voci, vin….

Si semnalul video dispare…………….. la fel si ID-ul ei,SAVEMYLIFE.

Ce ma fac, ce solutie sa gasesc s-o salvez pe dra/dna care mi-a cerut ajutorul. Derulez la inceput filmuletul video inregistrat  si incep sa privesc atent la fiecare detaliu ce putea sa ma ajute in aceasta ancheta. La un moment dat, prin crapatura unei porti metalice, observ un container cu mesajul CH32R… – WANG LTD , ok, e bine si asa. Se pare ca este inchisa undeva prin zona portului. Pun man ape telefon si-l sun pe amicul meu:

EU:
-         Salut, Robert, lucrezi ?

ROBERT:
-         Da, salut Florine, ce s-a intamplat ?

EU:
-         Am nevoie de ajutor!

ROBERT:
- Spune !

EU:
- Poti afla unde se afla un container venit in aceste zile, am un cod partial din el?

ROBERT:
-         Scriu….

EU:
- CH32R… – WANG LTD

ROBERT:
- Lasa-ma 10 minute si revin!

EU:
-         Ai 5 minute, nu 10 !

Si inchid! Intru din nou pe messenger si dau un buzz scurt partenerei mele de discutie. Nici un semn, nimic.
         Privesc din nou la filmuletul salvat, in speranta aflarii unor noi informatii.

Suna telefonul, era Robert!

ROBERT:
-         L-am gasit, este containerul CH32RO49 – WANG LTD, amplasat in zona de sud-vest al portului. Altceva ?

EU:
- Poti trimite un echipaj de politie si o salvare, este urgent, o dra/dna este sechetrata, rapita……..

ROBERT:
-         Imediat!

Durand prea mult sa traversez orasul, deschid  webcam-ul si raman atintit in fata ei. Dupa 30 de minute, poate cele mai lungi minute din viata mea, primesc un alt buzz.

SAVEMYLIFE:
-         Multumesc !

Si pe ecran apare mesajul < disconnected > !

ROBERT:

-         Salut, esti pe fir ?

EU:
- Cine era ?

ROBET:
-         Este top secret !

         Ramas pe ganduri, inchid messiner-ul si ma culc cu gandul la ea. Oare cine se ascundea sub ID-ul SAVEMYLIFE !?!?
 

© 2011 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate

Niciun comentariu: