duminică, 19 iunie 2011

ATACUL VIRGINELOR

 
         Asteptand cu bucurie concediul pe acest an, avand in vedere ca in ultimii 3 ani nu am avut parte de asa ceva, m-am pregatit cu toate cele necesare si am plecat spre plaja de la Costinesti. Vroiam sa gust din plin din placerea soareleui, a apei, a pescarusilor.
         Servesc in fuga micul-dejun, imi iau plasa si patura si ma indrept spre locul preferat de pe plaja, undeva retras in partea stanga, spre epava. Aveam locul meu de multi ani, unde puteam sa gust din plin din linistea marii.
         Ajung in 4 minute pe plaja, apa era curata, epava era la locul ei, soarele sus pe cerul albastru, de un senin destul de ciudat. Asez paturica pe nisipul fierbinte, imi scot cartea preferata din plasa, si ma pun cu burta pe citit. Era liniste, vantul adia usor, soarele nu era puternic si dupa ce citesc 2-3 capitole , atipesc.
         La un timp, simt cum de sub nisip, de sub paturica mea, isi fac aparitia 3 doamne sau domnisoare, nu stiu sigur, ca doar nu le-am verificat.

V1:

-         Gata, esti al nostru, nu mai ai scapare.

V2:

-         Da, da, nu misca....

         Pana sa dau cartea din mana deoparte, sa-mi scot sapca de pe cap, simt cum sunt imobilizat, de 2 dintre ele, de maini si de picioare, iar a treia, tusti, sus pe mine. ( stiu, pare o fantezie pentru multi barbati sa fii cu 3 femei divine, simultan, dar aici nu era o gluma ).

V3:

-         Sa incepem.... spuse ea, incercand sa-mi dea slipul jos de pe mine....

EU:

-         Fetelor, bine v-am gasit, imi place ce vreti sa-mi faceti, dar eu sunt un barbat de spita veche, stii, romantic, intai o masa, o maslina…apoi…

         Nu si nu ! Ele va vroiau aici si acum! Incerc sa ma zbat, sa-mi eliberez mainile si picioarele, dar lupta mea cu ele nu avea nici un rezultat pozitiv pentru mine. Cu cat ma zbateam mai mult, cu atat imi era mai greu sa castig.
        
EU:
-         Ok, ok ! Care este problema voastra si ce vreti de la mine ?


V3:

-         Cum, nu ti-ai dat seama pana acum ? Vrem “samanta” ta, nu putem pleca “dincolo” fara sa ramanem insarcinate, este ordin “de sus”. Cine nu indeplineste ordinul, este eliminata.

EU:

-         Aha, suna interesant, dar de ce tocmai eu ?

V2:

-         Pentru ca esti “proaspat”, ai un trecut genetic curat si avem nevoie si de calitate, nu numai cantitate.

V1:

-         Il mai tin de picioare, ca ma dor mainile….

V3:

-         Gata cu vorba, jos textila, si incepu sa traga se slip din ce in ce mai puternic, pana se rupse….

V2:

-         Wow, spuse fata care ma tinea imobilizat de maini.

EU:

-         Ei, multumesc, incerc sa ma mentin in forma, spun eu mandru vazand ce impresie facu “instrumental din dotare”.

V2:

-         Bun, si acum ?

         V3 care era deasupra mea, spuse:

V3:

-         Trecem la tortura, “picatura chinezeasca”.

         Si cum necum , fetele scot niste ancore de argint, si-mi imobilizeaza mainile si picioarele ca intr-o rastignire. Se ridica toate trei in picioare si incep sa-si dea jos costumele de baie. Pe plaja, pe nisipul din ce in ce mai fierbinte, erau eu, gol-pusca, cu 3 femei “de dincolo”, venite pe pamant cu un tel précis.

V3:

-         Sa incepem tortura….

         Spuse ea, si fetele incep sa-si foloseasca “armele din dotare” pentru a ma face sa “reactionez”. Oricat de antrenat ai fi in yoga, nu aveai cum sa lupti cu ele. Usor-usor, trupul meu reactionaza, isi schimba forma, dimensiunea, greutatea.....

         Dupa 10 minute de “calvar divin”, fetele dispar satisfacute, din nou, sub nisip, uitand sa ma elibereze. Va dati seama, eu, singur pe plaja, gol pusca si incatusat, eram o prada usoara pentru oricine, daca incercam sa strig dupa ajutor.
         Simt miscari din nou sub paturica, iar una din fete, revenind se sub nisip, imi spune zambind:

V2:

-         Stai aici, revenim imediat….

         Si dispare din nou sub nisipul fierbinte…..




© 2011 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate



Niciun comentariu: