marți, 1 februarie 2011

Poezii de dragoste !



"Când afara ploua, la tine ma gândesc; când afara-i soare, inima mi-o dezrobesc...
Gândindu-m
a la tine, stiind ca ai sa vii; simtind, ca pentru totdeauna tu ma vei iubi.
Dar singur m
a amŕgesc, în noapte, si plâng; as vrea sa-mi fi aproape, în brate sa te strâng...
S
a-ti spun cât te iubesc; dar ma gândesc sa nu gresesc.
Si de aceea plâng si tac; m
a-ntreb mereu de-ti sunt pe plac
De m-ai intelege... as fi fericit; si toat
a viata mea te-as fi iubit."

"Nu pot sa cred acum ca viata mea e goala fara tine... nu pot sa cred ca înca te mai gândesti la mine...
Nu pot uita privirea ta într-o zi de prim
avara; nu pot uita primul sarut pe malul marii la apus de seara...
Vreau doar s
a stiu de ce iubito, departe esti acum de mine? Vreau sa visez, vreau sa traiesc, vreau sa te stiu acum o stea...
Nu vreau s
a sufar sau sa plâng, vreau doar sa fiu mereu cu tine, vreau doar sa simt ca
tu esti doar... iubirea mea..."


"O fatá si un báiat cândva s-au întâlnit si fárá a-si da seama s-au si îndrágostit.
De aici încep mereu iluzii fericite... si tot de aici încep iubirile pierdute.
Cáci la începuturi când dragostea e mare ti-ai da si sufletul din tine pentru o sárutare
Dar si câteodatá sufletul táu plânge, când simti cá-n inima iubitei dragostea se stinge.
Dar dragostea cea mare cere suferintá, iar tu vei suferi cumplit fárá a ta vointá.
Cáci undeva e scris ca lege pámânteascá... ca oamenii care iubesc, sá- ajungá sá urascá.
Iar dacá tu iubesti stápân pe lume crezi cá esti, iar dragostea îti pare o zâná din povesti.
Dar alergând buimac în urma fericirii,... vei fi cât lumea si pámântul... scavul iubirii..."


"Dacá mi-ai spune cá stii ce însemni pentru mine... ti-as spune cá minti...
Deoarece nimeni pe inima mea mâna nu pune ca s-o întrebe: 'Ce simti?'
Ce simt pentru tine e încá mister si n-am reusit sá pátrund în el
Dar stiu cá asa cum o razá de soare dezváluie si cea mai micá parte din mare
Asa si tu dezválui în mine sentimentul ce-l simt pentru tine
Má bucur cá existi în viata mea, esti tot ce mi-am dorit cândva
Un sprijin, o mâná de ajutor, o bucurie pe-al vietii coridor... Te simt aproape zi de zi... cu mine mult as vrea sá fii; Sá fii a mea sá fii al meu... se va împlini oare visul meu?"

"As vrea sá te revád, as vrea sá te sárut, dar sá nu uiti iubito, cá te iubesc prea mult...
Eu tin la tine dragá si sunt prea disperat, dar am sá vin acasá sá ne iubim cum stim...
Draga mea iubitá, eu aici plân si suspin má uit la cer si má gândesc la tine... cá te iubesc...
Si vreau sá fiu cu tine acum sá ne iubim ca doi nebuni!"

"N-am sá uit acea clipá minunatá, n-am sá uit acel moment când te-am zárit
N-am sá uit acea privire îngânduratá care dintr-o datá m-a vrájit.
N-am sá uit primul sárut de atunci, n-am sá uit prima îmbrátisare,
N-am sá uit plimbárile pe stânci... clipele în doi si fiecare apus de soare!"

"Pentru totdeuna vom fi împreuná, nimeni niciodatá nu ne va putea despárti
Pentru tine draga mea iubitá, pentru tine simt nevoia din nou de a iubi.
Pentru încá o datá astept un cuvânt, pentru încá o clipá astept o chemare
Pentru dragostea mea, îmi doresc un sárut, pentru dragostea ta, tráiesc în visare.
Pentru sufletul meu astept sá revii, pentru inima mea ce bate tot mai tare
Astept sá-mi soptesti cuvinte de amor, sá simt cá tráiesc iubirea ta cea mare!"


"A mai cázut o stea din cerul înstelat, o lacrimá mai curge de dorul însetat
Durerea mea din suflet si acum eu o mai simt, îmi mai doresc o datá din nou sá te ating
Un suflet pustiit má dominá acum... umbre de tristete má fac sá fiu nebun;
O razá de luminá má mai mentine viu... speranta cá cu tine, din nou eu am sá fiu!"

"Visez acum cá sunt cu tine, privesc în ochii tái si-as vrea
Sá fie cea mai lungá noapte, sá rámân mereu în lumea mea!
Te visez mereu, esti în gândul meu, dar tu nu stii
Cá eu te privesc si te urmáresc în fiecare zi
Oare pot spera, oare vei afla, má vei auzi
Te visez mereu, esti în gândul meu... în fiecare zi!"

"O razá de luminá a pátruns în viata mea,
Acum e mult mai bine si pot sá tráiesc în ea,
Existi tu în viata mea, deci s-a împlinit dorinta mea!
Mi-a fost greu la început, dar tu m-ai învátat sá uit,
Mi-ai spus cá-n viatá-s multe rele, dar cá trebuie sá trec de ele,
Sá las în urmá tot ce-i greu si sá tráiesc bine mereu!
Incet, încet am învátat sá te iubesc cu-adevárat!
Acum esti doar al meu si te simt aproape mereu!
Simt cum iubirea m-a prins în vraja sa... si nu vreau sá scap de ea!
Tot timpul má gândesc la tine, vreau sá fii acum cu mine,
Te doresc în fiecare clipá sau minut, deci... mi-e imposibil sá te uit!
Nu stiu ce as face fárá tine, s-ar rupe inima în mine,
As plânge zile neîncetat, as vrea ca eu sá nu fi existat!
Esti tot ce mi- am dorit cândva, tot ce-am visat, tot ce-am sperat...
Pentru cá existi îti multumesc, poate cá de asta te iubesc!"

"E frig, e noapte, e târziu... doar pentru tine eu mai scriu
Scriu versuri de durere si umilintá, iubire transformatá-n suferintá
As vrea sá fiu cu tine iar... te-astept sá vii, dar... în zadar...
Cred cá ai uitat cá-s militar, si-s dependent doar de program.
Ce mult as vrea sá te-ntâlnesc, sá-ti spun cât de mult te iubesc...
Cáci fárá tine nu pot sá tráiesc... frumoasa mea înger ceresc."


"NU e vina mea cá am ajuns sá te iubesc, nu e vina mea cá-mi doresc sá-ti vorbesc,
NU e vina mea cá ai intrat în sufletul meu, nu e vina mea cá te iubesc numai eu.
NU e vina ta cá vreau sá te sárut, nu e vina ta, pentru fiecare cuvânt
NU e vina ta cá te chem la mine, e numai vina mea cá te iubesc pe tine!
NU e vina noastrá cá timpul ne desparte, nu e vina mea cá stau atât de departe
NU e vina ta cá má porti în gând... cáci ne vom vedea si asta chiar curând!"

"As vrea sa fiu o lacrimà; sà curg încet pe obrazul tàu... ca râul în ondulàrile sale si sà te pot sàruta mereu.
Printesa mea iubità as vrea sà fiu o floare... sà mà porti mereu cu tine; sà am o mireasmà îmbietoare.
Cu ce sà-ti cuceresc iubirea care sà fie mereu alàturi de mine... la bine si la ràu?"



"Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele departe duse-n depàrtàri... trezind în mine noi fiori.
Un gând trist si dureros, la ce va fi, la ce a fost apasà greu sufletul meu... cu gândul dus la chipul tàu
S-a îndreptat càtre luminà si clipa aceea a dispàrut luând fiorul nou nàscut"


"Te-am vazut cum dormeai... am vrut sà vin sà te sàrut, dar atunci ai deschis ochii, mi s-a facut fricà si am fugit... Când te vàd, simt cum pàmântul îmi fuge de sub picioare parcà totul se roteste în jurul meu, parcà eu sunt centrul universului, dar... deodatà totul fuge spre un alt centru... acolo esti tu, mà faci sà mà învârt în jurul tàu ,mà domini... nu mà mai pot stàpâni..."


"Mi-ai fost cântecul ce m-adormea noaptea, vocea ce-mi mângâia tristetea, vântul ce-mi învàluia pielea, dar nu ai fost decât un vis. Dragostea ta mà face sà mà topesc ca o bucatà de gheatà în a ta palmà de foc si sà mà înalt fàrà aripi spre lunà, fructul dragostei mele.
Pentru mine esti mai scump ca aerul pe care îl respir, esti mai pretios decât orice bijuterie scumpà, esti mai presus de propria mea persoanà si nu îti voi putea explica niciodatà, nici prin mii si mii de cuvinte cât de mult te iubesc!"

"Ti-am spus vreodatà cà te iubesc? Ti-am spus vreodatà cum te iubesc? NU? Atunci...Te iubesc!
Nu este destul?... sà îti spun cum te iubesc? Cum te iubesc... lasà-mà sà numàr ...
Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni... Poate crezi cà nu e destul... Te iubesc cum numai un înger poate iubi...
Te iubesc cu privirea..., te iubesc cu sàrutul..., te iubesc cu atingerea..., te iubesc cu trupul..., te iubeste chiar si fiinta mea...
Mà crezi cà te iubesc? Nu e destul? Ce as mai putea spune? Te iubesc eu..."


"Nu pàstra numai pentru tine taina sufletului tàu,... spune-mi-o în tainà mie si numai mie... tu care ai surâsul plin de viatà sopteste-mi taina sufletului tàu!
Noaptea e adâncà, casa e învàluità în tàcere si cuiburile pàsàrilor sunt pline de somn.
Spune-mi dragule... spune-mi printre lacrimile tale... printre zâmbetul chipului tàu plin de neliniste... spune-mi taina sufletului tàu...
Te iubesc dragule...; ca o pasàre care si-a pierdut càrarea tu m-ai prins în umbra aripilor tale... Mà voi strecura în coltul meu si înmàrmurità voi ràmâne în puterea îngânduratà a noptii.
Când sufletul meu e scàldat de valurile fericirii, nu râde de ràtàcirea mea învolburatà de primejdii... ci vino lângà mine...; si ia-mà în brate!"


"Un cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele duse în depàrtàri trezind în mine noi fiori...
De ce sà-mi pese cà e toamnà c-afarà-i trist si e pustiu? cà pomii-si dezgolesc a lor coroanà si acuma ceru-i cenusiu cà nu mai sunt privighetori sà-mi cânte în imnuri de iubire, fericirea...
De ce sà-mi pese de acestea toate, când lângà mine alàturi e iubirea..., când lângá mine esti TU...?!?"




"Ne-am náscut numai pentru o singurá persoaná, persoana în a cárei cáutare suntem încontinuu... Am avut impresia cá te záresc... tu jumatate a vietii mele, tu înger ce má aduci pe drumul bun si ce má înveti tainele iubirii sfinte, tu esti cel care dai vietii mele un sens, un impuls de a înfrunta crunta viatá si de a o lua de la capát cu fruntea sus... Desi departe, tu m-ai învátat cá iubirea e mai presus de orice, mai presus de distanta ce ne desparte, mai presus de oameni, mai presus chiar si de trupurile noastre… pentru cá ceea ce dáinuie în eternitate este IUBIREA."

"Ori de câte ori privesc marea îmi aduc aminte de clipele petrecute împreuná...
Privirile noastre se scáldau în lumina palidá a apusului de soare... Fiecare atingere a ta má facea sá tremur asa cum o floare este alintatá de picáturile de rouá, fiecare sárut al táu îl simteam ca atingerea delicatá a unei proaspete flori de primavará, trupurile noastre se uneau..., se unduiau asa cum apa inundá gratiosul nisip, soaptele tale suave mi se páreau adieri rácoroase ale unei brize…
Totul era atât de perfect ca si când tot Universul ar fi fost numai al nostru…
Atunci am fost a ta pentru întâia oará si nu regret nimic din tot ce a fost pentru cá nimic din lume nu este mai sublim decât dragostea, nimic nu este mai pur si mai gingas decat cuvântul TE IUBESC!"

"Cum sá tráiesti frumos fárá iubire?... Cum sá visezi sá umbli ori sá zbori?... Cum sá cuprinzi nelinistea din zori si pacea din amurg dintr-o privire? Cum sá înoti prin márile de flori, cum sá te bucuri de întreaga fire?... Si viata ta sá-si afle împlinire fárá minunea care dá fiori?...
Iar dacá tu m-ai cunoscut, e vina ta;... dar dacá eu te-am cunoscut, e vina mea...
Iar pentru cá te cunosc e de viná... numai ea... dragostea
Si numai pentru cá: Departe-n lumea suferintei tráiesc cu dorul meu pustiu, azi nu mai stiu ce-i suferinta, fericirea...
Mi-e dor de tine atata stiu…"


"Fericirea a intrat în viata mea, o datá cu tine.
Inainte, clipele de tristete, de neliniste, îmi invadau gândurile... má dominau. Acum suferinta s-a încheiat.
Tu esti lángá mine si este de ajuns sá te simt aproape, sá stiu cá má iubesti pentru a fi o persoaná fericitá.
Tu esti acea parte din viata mea care lipsea. Acum cá te-am gásit, simt cáldura dragostei tale care má poartá undeva, sus, departe... spre al nouálea cer. Iti multumesc cá existi!"


"Tu esti cântecul care má adorme noaptea, vocea ce-mi mângâie tristetea, vântul ce-mi rásfatá pielea, o ultimá silabá pe care vreau sá o rostesc înainte de a visa si... primul meu gând...
Dacá viata mea ar fi o clipá petrecutá cu tine, nu mi-as dori alta, o clipá sá má privesti, sá má sáruti, sá má atingi...
Vreau ca tu sá reprezinti visele mele, vreau ca tu sá fi motivul pentru care tráiesc, vreau ca tu sá fi... TOTUL!"


"Ai plecat de lângá mine si totul e pustiu, dar eu tot cu tine îmi doresc sá fiu
Ploaia bate-n geam, vântul suflá tare... în sufletul meu e un gol prea mare.
Lacrimi curg usor, de dor de durere... îmi doresc din nou încá-o mângâiere
Sá te simt aproape ca în prima zi, când eu ti-am cerut... cu mine sá fii!"

"Din clipa-n care-n viata mea mi-a fost sortit sá te-ntâlnesc
Din prima clipá, chiar de-atunci am început sá te iubesc.
Ti-am dáruit ce nimánui n-am dáruit vreodatá
Balsam pe inimá sá-ti pui iubirea mea curatá.
Si iatá timpul a trecut si când în urma mea privesc
Revád în zare ziua când... am început sá te iubesc.
Ti-am dáruit ce nimánui n-am dáruit vreodatá
Sa porti mereu în viata ta... iubirea mea curatá."


"Oriunde ai fi eu sunt cu tine si tu esti cu mine. Pe zi ce trece sunt tot mai indrágostitá de cuvintele tale, de vocea ta si de chipul táu pe care din pácate nu l-am vázut decât în poze.
Tie îti datorez fericirea pe care o port acum în suflet, fericire care îti aliná tristetea. Esti ca o sageatá care mi-a pátruns în inimá si care de multe ori má omoará, dar numai aceastá iubire má aduce la viatá.
Tu esti încá un mister pentru mine deoarece nu cunosc strálucirea ochilor tái, dulceata buzelor tale... Nu pot sá mint si sá-mi închid ochii la ceea ce am pentru tine, dar stiu cá pot sá îti ofer mai multe decât simpla zi de mâine.
Vreau sá stii cá nimeni nu a tinut, nu tine si nu va tine asa ca mine la tine... TE IUBESC."
 

"Esti! Acum nu te vád, nu stiu cât de limpezi ti-s ochii, dar esti într-un fel înserarea ce má adoarme în bratele frumusetii; cá suntem nemuritori, esti sárbátoarea zilelor ce trec si dansul acestui vant primáváratec peste poticniri, regrete, doruri. Esti mâna ce-mi scrie grábitá gândurile, alaiul emotiilor, esti roseata obrazului meu, timp ce doare în fiinta mea, esti plácerile si întoarcerile, esti aceast neaflat, în tot ce sunt.
Esti, náscut din viata însási, esti pentru a-mi fi natura frámântárilor, bucuriilor si nebuniilor, esti, pentru a-mi fi fericirea ce sprijiná eternitatea sa nu cadá în timp. Esti gingasul loc unde se aduná tot ce sunt si ce-as putea sá fiu, pentru a má vedea ca om, ca iubire de viatá!"

"Sunt un fulg de nea care încearcà sà îti mângâie fata... Doamne ce as vrea sà mà scurg în pielea ta si sà nu mai ies niciodatà, asa as avea certitudinea cà nu am sà te pierd...
Poate cà pentru o clipà, ai sà crezi cà sunt nebun... Poate cà asa este... sunt nebun, nebun dupà tine, TU esti tot ce am de pret... tot ce am visat, tot ce mi-am dorit... Poate viata mea a fost crudà cu mine, tu sà fii atât de departe si eu... sà te caut în disperare... Vreau sà te vàd, sà te sàrut, sà fiu numai si numai al tàu, nu pentru o clipà, ci pentru eternitate... Noaptea trece, o muzicà suavà îmi alinà singuràtatea... Ce pot face? Nimic decât sà astept clipa revederii noastre, clipa în care voi fi din nou in al nouàlea cer... Mà rog la Dumnezeu ca acea clipà sà fie cât mai aproape pentru ca suferinta mea sà înceteze... Am nevoie de iubire, am nevoie de o iubire sincerà si realà... m-am sàturat de minciuni si înselàtorii... Vreau sà tràiesc alàturi de tine clipe magice, clipe de vis, clipe în doi, pe care nu cred cà as putea sà le descriu în cuvinte... pentru cà nu au grad de comparatie... Marea este complicea mea, ea este alàturi de mine mereu, ea este singura care nu m-a tradat si nu mà va tràda niciodatà... Dar ea nu poate tine locul unei dragoste adevàrate... e nevoie de un înger de fatà pentru ca totul sà fie ca în paradis... Si ce mai pot cere de la Dumnezeu când am gàsit-o? Doar sànàtate, si multi ani de fericire..."



"...Sunt o adiere de vânt sàlbaticà... Eu sunt lumina caldà a diminetii ce- ti gâdilà genele lungi pentru
a-ti deschide ochii sà vezi splendoarea ce te înconjoarà.
Eu sunt o raza de soare caldà si firavà ce-ti mângâie obrajii fini; eu sunt roua de pe firele de iarbà ce-ti sàrutà gleznele; eu sunt un cânt al pàsàrilor ce te încântà cu ciripitul lor vioi; eu sunt o adiere de vânt sàlbatic ce-ti ràsfirà firele de pàr.
Eu sunt o floare micà si tàcutà ce îti implorà mângâierea, sunt un gând ràslet ce te face sà tresari când esti singur, iar tu esti sprijinul meu în lumea cea realà cufundatà în visare..."

"Cineva va fi întotdeauna aici sà te iubeascà, cineva va pretui întotdeauna càldura zâmbetului tàu si fericirea inimii tale... Cineva va incerca întotdeauna sà gàseascà cuvinte sà-ti multumeascà pentru cà ai umplut viatà cu vise devenite realitate si amintiri frumoase... TE IUBESC nu doar pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt cu tine... TE IUBESC pentru cà mà ajuti sà fac din viata mea nu o tavernà ci un templu, din faptele mele de zi cu zi... nu un repros, ci un cântec...
Cineva te va iubi întotdeauna, iar acel cineva voi fi întotdeauna EU!
Totul ne desparte pe mine si pe tine... distanta, oamenii, viata... poate si destinul... iata ce vreau sà-ti spun: nu mà tem nici de zâmbetul tàu, deci nu mà tem de nimic; sunt ceea ce-i dincolo de fereastra odàii tale... depàrtarea... Amintirea ta nu are unde sà mà afle, glasul tàu nu poate sà mà strige càci nu stie unde sunt între cele patru zàri...
Stii sà asculti? Auzi vântul la fereastrà? Auzi pàsàrile care vin si pleacà ducând si aducând primàvara? Stii ce-i nostalgia? Privesti uneori pe fereastrà fàrà sà vezi nimic... sunt pe-acolo si într-acolo... fàrà fiintà o apropiere si o îndepàrtare în preajma ta... TE IUBESC!"


"TU esti iubirea mea, esti raza de soare care îmi lumineazá fiecare clipá a vietii, fiecare zi, fiecare minut si secundá, esti cel care a sádit pentru prima oará în sufletul meu iubirea.
Dar acuma suntem despártiti de distanta dintre noi, o distantá dureroasá, care má face sá plâng cu lacrimi de sânge când mi-aduc aminte clipele petrecute împreuná, clipe în care ca doi copii ne jucam cu iubirea, cu acest sentiment máret care ne uneste, sper însá cá va veni timpul în care amintirile frumoase vor reveni, vom fi iar împreuná pe tárâmul iubirii, spunându-ne frumoase cuvinte de amor si simtind iarási pasiunea din sufletele noastre!"


"Privesc spre cer si simt cum má cuprinde singurátatea, îmi aduc aminte cum priveam în doi si nu eram singuri, cáci ne aveam unul pe altul.
Timpul însá te-a îndepartat de mine si mai uitat, ai uitat cá undeva, cineva priveste spre cer si e singur... singur cu iubirea sa pentru tine, sperând sá te întorci la el, ca pásárile cálátoare, sperând cá în sufletul táu mai arde mácar o micá flacárá plápândá, ca aceastá flacárá se va transforma într-un foc mare si puternic cum e dragostea mea pentru tine...!"


"...tu esti raza mea de soare, ce lumineazá întunericul sufletului meu; tu esti aerul pe care-l respir,... clipá de clipá si apa fárá de care as muri; as mai vrea sá pot spune cá esti si jumátatea inimii mele, dar nu pot pentru cá tu esti chiar inima mea... si ia gândeste-te... crezi cá as putea trái fárá ea!?!"

Niciun comentariu: