luni, 28 februarie 2011

Castiga o marire de salariu de la BANCPOST !



REGULAMENTUL CAMPANIEI
“Bancpost iti mareste salariul”
14 Februarie 2011 – 08 Mai 2011

Art. 1. ORGANIZATORUL
(1) Organizatorul Campaniei “Bancpost iti mareste salariul” este Grey Worldwide Romania
SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Frumoasa, nr. 39 Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului
nr. J40/23996/1992, Cod Unic de Inregistrare RO 2786908, denumita in cele ce urmeaza
“Organizatorul”.
(2) Campania este organizata pentru Bancpost S.A.
(3) Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament
este finala si obligatorie pentru participanti. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau
schimba regulamentul, dar nu inainte de a anunta publicul, conform articolului 4 din prezentul
regulament.


Art. 2. TERITORIUL, LOGISTICA SI DURATA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
(1) Campania „Bancpost iti mareste salariul”, organizata si desfasurata in conformitate cu
prevederile prezentului Regulament, se va desfasura in perioada 14 Februarie 2011 ora 12:00
AM – 08 Mai 2011 ora 23:59 PM.
(2) In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze / sa prelungeasca aceasta Campanie,
acest fapt va fi adus la cunostinta publica in modalitatile prevazute la Art. 4.
(3) Toate premiile acordate in cadrul acestei Campanii trebuie sa fie revendicate in maxim 5 zile
lucratoare de la data publicarii rezultatului tragerii prin postare pe pagina de web a Bancpost, in
conformitate cu prevederile prezentului Regulament. In caz contrar acestea nu mai sunt datorate
de catre Organizator.


Art. 3. DREPT DE PARTICIPARE
(1) Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice, cetateni romani, cu domiciliul
stabil/resedinta in Romania, care detin un cont de salariu la Bancpost S.A si care accepta
termenii si conditiile prezentului Regulament (denumite in continuare „Participanti”). Prin cont de
salariu se intelege acel cont care a fost deschis de Participant la Bancpost special pentru virarea
salariului, in urma semnarii unei conventii de plata a salariilor pe card intre Bancpost si
angajator.
(2) Nu pot participa la aceasta Campanie angajatii companiilor Bancpost S.A., ai Grey
Worldwide SRL, precum si ai companiilor Lycos, Dacris, si Logos implicate in desfasurarea
acestei Campanii si nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
(3) Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura orice tentativa de frauda prin restrictionarea
accesului de a participa la aceasta Campanie a persoanelor care incearca sa fraudeze.
(4) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si
neechivoca a prezentului Regulament Oficial.


ART. 4. REGULAMENTUL CAMPANIEI
(1) Campania „Bancpost iti mareste salariul” se va derula conform cu prevederile prezentului
Regulament , acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.
(2) Regulamentul Campaniei „Bancpost iti mareste salariul” este disponibil pe perioada de
desfasurare, pe site-ul www.bancpost.ro, in unitatile Bancpost din orasele Bucuresti, Iasi, Cluj,
Targoviste, Oradea, Constanta, Focsani, precum si la numarul de infoline: 0800.110.200. Lista
completa cu unitatile Bancpost participante in aceasta campanie se regaseste in „Anexa 1” a
prezentului Regulament.
(3) Organizatorii isi rezerva dreptul de a completa si/sau schimba prezentul Regulament pe
parcursul derularii campaniei, completarea si/sau modificarea urmand a fi aduse la cunostinta
publicului prin modalitatile prevazute la alin. (2), din prezentul articol.


Art. 5 MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
(1) Campania „Bancpost iti mareste salariul” se desfasoara in perioada perioada 14
Februarie 2011 ora 12:00 AM – 08 Mai 2011 ora 23:59 PM.
(2) Pentru a participa la aceasta Campanie, participantii trebuie:
- sa aiba deschis un cont de salariu la Bancpost si
- sa fi primit de la Bancpost un cod unic alocat.

(3) Pe baza codului unic alocat
< CODUL UNIC de folosinta = 1-240-001643 > (comunicat de Bancpost SA direct clientului, sau comunicat in unitatile din Anexa 1 a acestui Regulament) clientii actuali Bancpost, ce au deschis un cont de salariu (“Recomandator”), pot recomanda unul sau mai multi prieteni sau colegi care lucreaza la o firma sau institutie cu care Bancpost are conventie de plata a salariilor pe card, si care nu au cont de salariu la Bancpost (“Recomandat”). Recomandatorul trebuie sa comunice codul unic primit recomandatilor. Recomandatii se pot prezenta doar in sucursalele mentionate in Anexa 1 a acestui regulament si isi pot deschide un cont de salariu, mentionand codul unic primit de la Recomandator.
(4) Atat Recomandatorii, cat si Recomandatii care isi deschid un cont nou de salariu la Bancpost,
vor participa in tragerile la sorti si vor avea sansa sa castige premiile oferite in aceasta
campanie.
(5) Un Recomandat va putea la randul lui sa recomande noi potentiali clienti si participanti in
campanie pe baza codului unic ce ii va fi alocat in momentul incheierii unui nou contract, dupa ce
primeste cel putin un salariu in contul pe care si l-a deschis. Recomandatii respectivi trebuie sa
indeplineasca aceleasi criterii mentionate in paragraful (2) al prezentului Articol.
(6) In fiecare saptamana a Campaniei se va acorda cate un premiu, fiecare avand o valoare de
300 RON suma neta (in total 12 premii). Premiile saptamanale se vor acorda prin tragere la
sorti, si vor fi castigate numai de Recomandatorul respectiv. In cazul in care intr-o saptamana nu
exista cel putin 5 participanti valizi, conform prezentului regulament, premiul saptamanal oferit va
intra in tragerea la sorti din saptamana urmatoare.
(7) La sfarsitul campaniei se extrage un premiu atat pentru Recomandat cat si pentru
Recomandator(in total se acorda doua premii), premiu ce consta in cate 1,000 RON lunar, timp
de 6 luni de zile de la terminarea campaniei. Premiile vor fi acordate in echipa Recomandatorului
si Recomandatului respectiv ce si-a deschis un cont nou de salariu la Bancpost si a avut cel
putin un salariu primit in acest cont.
(8) Tragerile la sorti se vor realiza in mod electronic, folosind un program cu distributie aleatorie
pentru desemnarea castigatorilor. Tragerile la sorti se vor desfasura in prezenta unui
reprezentant din partea Organizatorului si a unui notar care va atesta realizarea extragerii.
Pentru fiecare castigator se vor extrage si cate 3 rezerve (Recomandat + Recomandator), pentru
cazurile in care potentialii castigatori nu pot fi premiati.
(9) Tragerile la sorti saptamanale vor avea loc in data de : 23 Februarie 2011, 2 Martie 2011, 9
Martie 2011, 16 Martie 2011, 23 Martie 2011, 30 Martie 2011, 6 Aprilie 2011, 13 Aprilie 2011, 20
Aprilie 2011, 28 Aprilie 2011, 4 Mai 2011 si 11 Mai 2011 Tragerea la sorti finala va avea loc pe
11 Mai 2011.
(10) Castigatorii desemnati prin tragerile la sorti (pereche Recomandat – Recomandator) vor fi
contactati timp de 3 zile lucratoare, in fiecare zi, pe numarul de telefon furnizat catre BANCPOST
SA. In cazul in care una din persoanele din pereche nu raspunde la telefon in niciuna din cele 3
zile, si nu contacteaza banca in acest interval, se va contacta prima pereche rezerva potential
castigatoare a premiului respectiv si se va aplica aceeasi procedura ca si in cazul castigatorilor.
(11) Orice Recomandator va primi suma de 20 de Ron pentru fiecare Recomandat ce isi
deschide un cont de salariu la Bancpost (prin semnarea unui nou contract) si primeste cel putin
un salariu in acest cont. Prin deschiderea unui cont de salariu la Bancpost se intelege semnarea
unui contract nou pentru deschiderea unui cont curent pentru plata salariului.
(12) Un Recomandator poate castiga un singur premiu saptamanal in valoare de 300 RON pe
toata durata Campaniei.


Art. 6. PREMIILE
(1) Premiile care vor fi oferite in cadrul acestei campanii sunt prezentate in tabelul de mai jos:
Denumire premiu Nr. Premii acordate
Valoare Neta
Premiu (Ron)
Valoare bruta
premiu (Ron)
Valoare impozit
retinut la sursa de
Organizator
Premii saptamanale
(300 RON fiecare) 12 300 Ron 300 Ron 0 Ron
Premiu Final – 1,000
Ron oferiti lunar timp
de 6 luni (2
castigatori)
2 1,000 Ron 1,076 Ron 76 Ron
Premii recomandare
In functie de
numarul de
premii castigate
20 Ron 20 Ron 0 Ron

(2) Valoarea totala a premiilor este 15,600 RON (TVA nu este inclus)
(3) Toti castigatorii vor fi contactati telefonic. Premiile constand in bani vor fi transferate de catre
Grey Worldwide Romania SRL direct in contul de salarii al castigatorilor in maxim 10 zile
lucratoare de la data validarii acestora ca si castigatori. In circumstante care nu depind de
Organizator, acesta nu isi asuma responsabilitatea nerespectarii termenului mentionat anterior.
(4) Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a le schimba cu
alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.


Art. 7. TAXE SI IMPOZITE
(1) Premiile peste 600 RON (1,000 Ron oferiti lunar timp de 6 luni) sunt subiecte de impozit pe
venit conform legilor in vigoare, iar impozitul pe venit datorat de castigatori va fi retinut de catre
Organizator.
(2) Organizatorul nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau altor obligatii fiscale
cu exceptia impozitului cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii
promotionale, impozit pe care Organizatorul este obligat sa il retina si sa il transfere la bugetul de
stat, conform Legii nr. 571/ 2003. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate legata de
taxele si impozitele ce decurg din realizarea transferurilor de bani catre castigatorii promotiei.
Orice alte taxe si impozite ce provin din predarea premiului catre castigator vor fi suportate de
catre participant.


Art. 8 INCETAREA INAINTE DE TERMEN A CAMPANIEI
(1) Campania poate inceta inainte de termen, numai in cazul aparitiei unui eveniment ce
constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente
de vointa acestuia, de a continua Campania.
(2) Situatiilor avute in vedere la art. 8 le sunt asimilate si actele de putere publica ale unei
instante competente sau ale altei autoritati publice competente.
(3) In situatiile avute in vedere la art. 8, Organizatorul nu mai are nici o obligatie catre
Participanti, cu privire la returnarea unei sume banesti sau plata unei sume banesti cu titlu de
despagubire sau altele asemenea. Incetarea inainte de termen a Campaniei urmeaza a fi adusa
la cunostinta publica in modalitatile prevazute la art. 4.


Art. 9 LITIGIILE SI LEGEA APLICABILA
(1) Eventualele litigii aparute intre Organizatori, pe de o parte, si Participanti, pe de alta parte, se
vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta cale nu este posibila, litigiile vor fi
solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
(2) Organizatorii sunt indreptatiti sa ia toate masurile necesare in caz de tentative de frauda a
sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.
(3) In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau facilitat castigarea de premii
necuvenite, Organizatorii are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe
baza dovezilor existente.


ART. 10. RESPONSABILITATE
(1) Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si
neechivoca a prezentului Regulament.
(2) Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- situatiile in care castigatorii nu pot fi contactati la numarul de telefon oferit in momentul
semnarii contractului cu Bancpost S.A.;
- corectitudinea datelor inregistrate de participanti;
- eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon inscrise in
Campanie;
- imposibilitatea participarii la aceasta Campanie datorita unor cauze care nu depind direct
de ei, cum ar fi inexistenta unei conventii de salariu incheiata intre Bancpost si participantii din
campanie (Recomandati);
- eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre participanti in legatura cu aceasta
campanie.
(3) Organizatorii nu sunt responsabili pentru eventualele defectiuni tehnice ce apar independent
de vointa Organizatorilor care pot conduce la intreruperea functionarii canalului de inscriere la
campanie (sistemul informatic Bancpost S.A). In eventualitatea unei astfel de intreruperi
inscrierile se vor relua dupa remedierea defectiunilor.

ART.11. PROTECTIA DATELOR PERSONALE
(1) Participantii au dreptul de a refuza prelucrarea ulterioara a datelor sale in scopul mentionat in
acest articol, drept ce va putea fi exercitat prin transmiterea unei cereri catre Bancpost SA, la
adresa mentionate mai sus, intocmita in forma scrisa, datata si semnata, in care se vor comunica
datele personale (inclusiv un numar de telefon) si careia i se va atasa o copie lizibila a actului de
identitate.
(2) Fiecare participant exercita toate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor
date, publicata in Monitorul Oficial nr. 790/12.12.2001, astfel:
(2.1) Dreptul la informare: dreptul de a fi informat cu privire la identitatea operatorului, scopul
in care se face prelucrarea datelor, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor,
existenta drepturilor prevazute de Legea nr. 677/2001 si conditiile in care pot fi exercitate;
(2.2) Dreptul de acces la date: dreptul de a obtine de la Bancpost SA, la cerere si in mod
gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele in legatura cu participantul
sunt sau nu prelucrate de catre aceasta. Acest drept poate fi exercitat in urmatoarele conditii:
se va adresa o cerere, intocmita in forma scrisa, datata si semnata catre Bancpost SA, la
adresa mentionate mai sus, in care se vor comunica datele personale (inclusiv un numar de
telefon) si careia i se va atasa o copie lizibila a actului de identitate;
(2.3) Dreptul de interventie: dreptul de a obtine, la cerere si in mod gratuit, rectificarea,
actualizarea, blocarea, stergerea sau transformarea in date anonime a datelor a caror
prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte. Acest drept
poate fi exercitat in urmatoarele conditii: se va adresa o cerere catre Bancpost SA, intocmita
in forma scrisa, datata si semnata, in care se vor mentiona datele asupra carora se solicita
interventia, motivul justificat si modul de interventie. Cererii i se va atasa o copie lizibila a
actului de identitate;
(2.4) Dreptul de opozitie: dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si
legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei
prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. Acest drept poate fi
exercitat in urmatoarele conditii: se va adresa o cerere catre Bancpost SA, intocmita in forma
scrisa, datata si semnata, in care se vor mentiona datele asupra carora se solicita opozitia si
motivul intemeiat si legitim legat de situatia sa particulara. Cererii i se va atasa o copie lizibila
a actului de identitate.
(2.5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale: dreptul de a cere si de a obtine
retragerea, anularea sau reevaluarea oricarei decizii care produce efecte juridice in privinta
sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin
mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii mele, precum
competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte;
(2.6) Dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal sau justitiei, pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea nr.
677/2001, i-au fost incalcate.
(3) Bancpost S.A. este operator de date cu caracter personal si a notificat catre ANSPDCP
prelucrarile de date cu caracter personal in scopul realizarii activitatii de creditare si a activitatii
de marketing, fiind inregistrat cu numarul 1826 in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu
caracter personal.


ART.12. DIVERSE
(1) Participantii sunt de acord ca, in cazul in care vor fi desemnati castigatori ai premiilor
prezentei campanii, numele si valoarea premiului castigat sa fie facute publice si folosite in
scopuri publicitare, fara ca Organizatorul sa aiba nicio obligatie suplimentara, de plata sau de
orice alta natura, fata de acestia.


ANEXA 1
Campanie “Bancpost iti mareste salariul”
14 Februarie 2011 – 8 Mai 2011
1. Lista sucursalelor Bancpost din orasele participante Bucuresti, Iasi, Cluj Napoca, Targoviste,
Oradea, Constanta, Focsani:
Nume Unitate Adresa Oras Judet
Sucursala BIHOR Str.Tudor Vladimirescu nr.1 ORADEA BIHOR
Agentia Decebal Pta Independentei nr.47,Bl.A3 ORADEA BIHOR
Agentia Rogerius Str. Transilvaniei, Nr.15, Bl.AN4 ORADEA BIHOR
Agentia Oradea Str. Menumorut Nr.2 ORADEA BIHOR
Agentia Nufarului Str. Nufarului Nr 78 Bl AN78 ORADEA BIHOR
Sucursala CLUJ Str.Mihai Eminescu nr. 2A CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Manastur Calea Floresti nr.77, ap.15 CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Aurel Vlaicu Str. Aurel Vlaicu nr. 27, Bl. V 17 CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Avram Iancu Str.Piata Avram Iancu nr.17 CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Marasti Cluj Str. 21 Decembrie 1989, nr. 137, Bl. M4 CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Central Str.Regele Ferdinand nr.31 CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Liviu Rebreanu Str. Nicolae Titulescu, nr. 165, Bl.V CLUJ NAPOCA CLUJ
Agentia Zorilor Str. Pasteur nr.60, apartament nr.5,6 CLUJ NAPOCA CLUJ
Sucursala CONSTANTA Str.Bogdan Voda nr.2 CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Dacia B-dul Tomis nr.235,bl.C CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Delavrancea Str. Soveja, nr.106, bl.40B CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Nicolae Iorga B-dul Tomis nr.146, bl.TD 3A CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Casa de Cultura B-dul 1 Decembrie 1918, nr. 43, bl.L24 CONSTANTA CONSTANTA
Sucursala Tomis B-dul Tomis nr.97 CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Viile Noi B-dul Aurel Vlaicu nr.99,bl.AV2 CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Big Str. I.C.Bratianu nr.186. bl.SR5 CONSTANTA CONSTANTA
Agentia Soveja Bdul Tomis, nr.281, bl.T9 CONSTANTA CONSTANTA
Agentia City Park Bd. Alexandru Lapusneanu nr.116C CONSTANTA CONSTANTA
Sucursala DAMBOVITA Str.Bd.Carol I, nr.2 Bl.G2, Et 1 TARGOVISTE DAMBOVITA
Sucursala IASI Str. Ghica Voda Nr.3A IASI IASI
Agentia Moldova Bd. Stefan cel Mare nr.5, Bl. 1-2 IASI IASI
Agentia Garii Str. Garii nr.7, bl.L 16 Iasi IASI
Agentia Galata str. Pantelimon Halipa nr.2, bloc E4A IASI IASI
Agentia Cotnari Bd. Nicolae Iorga (fosta Republicii) IASI IASI
Agentia Nicolina sos. Nicolina nr. 44, bl. 971, tronson C IASI IASI
Agentia Pacurari Sos. Pacurari Bl.540 tronson 3 IASI IASI
Agentia Piata Voievozilor Bd. Dacia nr. 2, bl. D1-2, Tr II IASI IASI
Agentia Pod Ros Bd. Socola nr.2, bloc F, sc.D Iasi IASI
Agentia Sf. Spiridon Bd. Independentei nr.4, TR 1, Bl. R1 Iasi IASI
Agentia Tudor Bd. Tudor Vladimirescu, camin T17, TR IV IASI IASI
Agentia Tatarasi Str. Ion Creanga nr.7, bl.K 2, sc.B, parter IASI IASI
Nume Unitate Adresa Oras Judet
Sucursala VRANCEA Str.Stefan cel Mare, nr.43 FOCSANI VRANCEA
Agentia Focsani Str. Unirea Principatelor Nr 2 FOCSANI VRANCEA
Agentia City Mall Sos. Oltenitei nr.2, Sectorul 4, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Rahova Calea Rahovei nr.322 bl.67, Sect.5, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Alexandriei Sos Alexandriei, nr.11, Bl.C11, sc.D+F, P, Sec5, Bucuresti BUCURESTI
Agentia Baba Novac Str. Baba Novac, Nr. 15A, Bl. 3, Bucuresti, Sector 3. BUCURESTI
Agentia Banu Manta Bd. Ion Mihalache, nr. 35-37, Bl. 101, parter, Bucuresti, sector 1. BUCURESTI
Agentia Brancoveanu Bld. C. Brancoveanu nr.4, bl. 12 A, parter, sector 4 BUCURESTI
Agentia Carol B-dul Carol I nr.65, sectorul 2, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Chitila Sos.Chitila nr.178, sector 1 Municipiul Buc. BUCURESTI
Agentia Colentina Soseaua Colentina, nr. 26, Bl. 64, Sectorul 2, Bucuresti BUCURESTI
Agentia Crangasi Str. Crangasi, nr.24, bl.47,sect.6, Mun.Bucuresti BUCURESTI
Agentia Curtea Veche Bld. I.C.Bratianu nr.44 bis, bl.P7, parter, sector 3 BUCURESTI
Agentia Drumul Taberei Str. Drumul Taberei, Nr.82, Bl. C16, Parter, Sector 6 BUCURESTI
Agentia Ghencea Str. Ciclop (Intrarea Ciclop) nr.5-7, sector 5, Mun.Bucuresti BUCURESTI
Agentia Giurgiului Soseaua Giurgiului, Nr. 121, Bloc 5, Sector 4 BUCURESTI
Agentia Gorjului B-dul Iuliu Maniu nr.67, sectorul 6, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Grivita Cal. Grivitei nr.152, sector 1, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Ion Mihalache Bd. Ion Mihalache, nr. 104, Bl. 85, Sectorul 1, Bucuresti BUCURESTI
Agentia Kogalniceanu B-dul Regina Elisabeta, nr.63, Parter, Sector 5 BUCURESTI
Agentia Lacul Tei B-dul Lacul Tei nr.109, Bl.13 A, Sector 2, Bucuresti. BUCURESTI
Agentia Magheru Str. Anastase Simu nr. 6 sector 1 BUCURESTI
Agentia Mihai Bravu Sos. Mihai Bravu, nr. 286, Bl. 2, parter, sector 3. BUCURESTI
Agentia Morarilor Str. Lucretiu Patrascanu nr.17, Bl. MC18, Parter, sector.3 Bucuresti BUCURESTI
Agentia Nicolae Grigorescu B-dul Nicolae Grigorescu Nr.31, Bl.N22, Sectorul 3, Mun. Buc. BUCURESTI
Agentia Nicolae Titulescu B-dul Nicolae Titulescu , nr.95-103, Bl.8, sector 1, Buc BUCURESTI
Agentia Piata Chibrit Calea Grivitei, nr. 397, Sector 1 BUCURESTI
Agentia Piata Iancului Sos. Mihai Bravu Nr.110,Bl.D2, Sect.2, Mun.Bucuresti BUCURESTI
Agentia Piata Rosetti B-dul Carol, nr. 23 (Corp B), Sector 3 BUCURESTI
Agentia Piata Sudului Str. Sergent Vasile Nitu nr.26, sector 4, Bucuresti BUCURESTI
Agentia Piata Victoriei Str. Iancu de Hunedoara nr.6, Bl.H4, sectorul 1, Bucuresti BUCURESTI
Agentia Splai B-dul Unirii, nr.27, Bl.15, Tronson 2, Parter, Sector 4 BUCURESTI
Agentia Vasile Lascar Sos Stefan cel Mare, Nr.17, Parter, Sector 2 BUCURESTI
Agentia Vergului Sos. Pantelimon nr. 356, bl.1, parter, Sector 2. BUCURESTI
Agentia Vladeasa Str. Vladeasa, nr.1, bl.C67, Unitatea 165 A, Parter, Sector 6 BUCURESTI
Sucursala BERCENI B-dul Alexandru Obregia nr.35,bl.35,parter, Sect.4. Mun. Buc. BUCURESTI
Sucursala COSBUC Bd.Libertatii , nr.12, Bl.113, sector 4, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala TINERETULUI Calea Vacaresti nr.750, Bl.1B, Sector4, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Punct de lucru Hala Traian Calea Calarasi nr.133, sector 3, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Corneliu Coposu Str. Sfanta Vineri, Nr. 21 A, Bl. 102, Tronson II partial, parter, Sector 3, BUCURESTI
Agentia Coubertin Sos Pantelimon, Nr. 2, Bloc 66, Parter, Sector 2 BUCURESTI
Agentia Dimitrie Pompei Str. Dimitrie Pompeiu nr. 6A BUCURESTI
Reprezentanta Libertatii Bd.Libertatii nr.20, Bl. 103, Sc.A, sectorul 5, Mun.Buc. BUCURESTI
Sucursala DOROBANTI B-dul Dorobanti nr.103-105, sectorul 1, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala FLOREASCA Calea Floreasca nr .167 bis, sector 1, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala MILITARI Bd.Iuliu Maniu nr.51, bl 22B , sector 6, Mun. Bucuresti, BUCURESTI
Sucursala MOSILOR Calea Mosilor nr.249 Bl.49A , sector 2, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala PALAT C.F.R. B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 BUCURESTI
Sucursala TITAN Bd Basarabia nr 110 Bl L8 parter. , sector 2, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala UNIRII Piata Alba Iulia , Bl.I3 - I4, sector 3, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Sucursala UNIVERSITATE Bd. Nicolae Balcescu, nr. 3-5, (Bl. Dunarea) Sector 1, Mun.Bucuresti BUCURESTI
Agentia Baneasa B-dul Aerogarii, Nr.2-8, Bloc II/1, Parter, Sector 1 BUCURESTI
Agentia Salajan Bd Camil Ressu nr 76 Bl S1B-S1C sector 3 BUCURESTI
Sucursala VITAN Cal. Vitan nr. 6,6A tronson C, Sect 3 Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Fundeni Sos. Colentina nr.76,bl.111, sectorul 2, Mun. Bucuresti BUCURESTI
Agentia Pantelimon Sos. Pantelimon nr. 286, bl.41, Sectorul 2, Mun. Buc. BUCURESTI
Agentia Lizeanu Sos. Stefan Cel Mare nr.52,bl.36,sect.2 Mun.Bucuresti. BUCURESTI





CODUL UNIC de folosinta = 1-240-001643


Va multumim!
Multa bafta!


http://www.bancpost.ro/Persoane-Fizice



Niciun comentariu: