miercuri, 28 aprilie 2021

Cold as ice

        Saptamana trecuta tragem o fuga la tara, impreuna cu rudele sotiei. Dupa ce luam de la noi 3 saci cu haine, 3-4 sacose si din partea cealalta a orasului, inca 8-9 genti, pungi si alte sacose, 4 adulti si 1 copil, plecam spre bunicul. Masina mare, plina ochi, manca asfaltul km dupa km si intr-o ora ajungem.

        Aici, ploua tare… era o ploaie rece si deasa, descarcam masina si intram jos, la poalele dealului, in casa veche a bunicului. Salutam rudele si intram in camera lui…… impactul vizual era sinistru, cum zacea intins in pat, spre stanga, dormind, parea mai mult mort decat viu…… Sotia mai avea putin si incepea sa planga, fata nu intelegea mare lucru, iar eu nu stiam incotro sa ma uit, imaginea era rece, rece ca gheata, greu de privit……

        Stam cateva minute si la plecare, sotia il mangaie pe bunic, rugandu-se sa treaca de Paste, nu eram acuma pregatiti de o inmormantare.

        Dupa 20 de minute ajungem la ai mei, unde in cele 2 ore cat am stat la ai mei, aflam ca avem o matusa in stare in spital si un var bolnav de covid 19, in stare nasoala tosmai in Olanda, e sofer de tir si era cu marfa in zona………. Frate, 3 ….. 3 persoane dragi in stare grava, mai mult sau mai putin, sper sa de-a bunul Dumnezeu sa trecem cu bine de sarbatorile pascale…..

      In drum spre casa, fata butona in telefonul meu si pe youtube da peste playlistul lui BalkanikaTV.

 

-         Tati, tati, cine este Dara?

-         O cantareata din Bulgaria, Darina Nikolaeva Yotova ….. e fosta finalista The X Factor 2015 la ei, de ce intrebi?

-         Am gasit melodia asta la tine….. rece ca gheata…

 

DARA - Cold as Ice (Official Video) :



 

     Da, frumos titlul…. noi, mergand spre casa, cu sufletele obosite, auzeam din telefon, melodia Darei…..

    Doamne-ajuta!

 

 

© 2021  Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate


 

Niciun comentariu: