duminică, 25 decembrie 2011

A.D.N. DE CAMPION


                        Acum cateva zile ma viziteaza un vechi si bun prieten, tocmai intors din Italia. Si cum povesteam noi la un pahar de vorba, ne aducem aminte de vremurile de demult, pe cand practicam amandoi artele martiale.
                        La un moment dat, prietenul meu schimba stilul de lupta ( la 2-3 ani schimba stilul, invata loviturile de baza, anumite kata, apoi continua pe cont propriu ), ajunge la un nou stil, unde, in dojo, baietii foloseau kimono-uri albastre. Zis si facut, dar de unde sa ia el acum, un kimono albastru. Isi aduce aminte ca eu am acasa unul pus deoparte, trege o fuga pana la mine si cum era disponibil, i-l ofer cu draga inima ( numai ca era alb ).
                        Dupa ce pleaca de la mine, se intalneste in fata scarii lui, cu Ady, colegul sau de antrenament, alaturi de care a trecut la noul stil de lupta.
-         Ce faci, frate ?
-         Am fost alaturi si mi-am luat un kimono alb, numai ca trebuie sa-l fac albastru….
-         Las’ pe mine, ca-l rezolv eu.

                        Urcara amandoi la Ady acasa, si se pusera pe treaba. Ady, expert in chimie, se apuca de combinat ce gaseste prin casa si pune kimono-ul la colorat. Dupa 3 zile, Florinel il imbraca si pleaca la antrenament. In sala, toata lumea zambi, el nestiind de ce.
                        La un moment dat se aporpie de el Sensei.
-         Ce-i cu asta, Florinele ?
-         OS , Sensei ! E noul meu kimono . Va place ?
-         Da, daca ar fi albastru, nu bleu !

Florinel, intelegand acum de ce zambeau colegii sai, raspunse usor:

-         Dar este din familia culorii albastre, si trebuie sa admirati ca este colorat uniform…..

Sensei zambi usor si pleca mai departe.

                        Dupa cateva luni, Florinel si vecinul sau Ady, facura o deplasare la bucresti, la Campionatul National . Fiind cel mai mare, Florinel castiga la categoria sa.
                        Faza interesanta urmeaza dupa, Ady, fiind mai mic cu vreo 7 ani, cere, inainte de final ape care o avea de disputat, kimono-ul de la vecinul sau. Stupoare, Ady castiga si el finala nationala la categoria sa de varsta/greutate.
                        Ei, credeati ca asta este tot ? NU ! La final, cand sa plece din sala, un coleg de club cu ei doi, ajuns si el in finala, cere si el kimono-ul fermecat de la cei doi. Si ??? Bine-inteles, si el va castiga finala……….

                        Un kimono si 3 campioni nationali, va dati seama ce ADN de campion avea kimono-ul meu ? :)

CRACIUN MAGIC !!!


© 2011 Chiriac Vasile-Florin. Toate drepturile rezervate 

                       

Niciun comentariu: