duminică, 10 decembrie 2017

Noaptea de Craciun

In facultate circula o poezie superba, bunul meu prieten Benone mi-a dat-o prin e-mail ! Saru mana!


ADEMAR BARROS - poet brazilian

Am avut un vis in noaptea de CRACIUN.
Mergeam pe o plaja, iar DUMNEZEU pasea alaturi de mine.                                            
Pasii ni se imprimau, lasind o urma dubla = una a
mea, cealalta a LUI.                                 
Atunci mi-a trecut prin minte ideea ca
fiecare dintre pasii nostri reprezinta o zi din viata mea.                                                 
M-am oprit ca sa privesc in urma                    
Si am revazut toti pasii
care se pierdeau in departare  

                     
Dar am observat ca in anumite
locuri, in loc de doua urme,

nu mai era decit una singura                                              
Si atunci, intorcindu-ma spre DOMNUL,

am indraznit sa-I
reprosez:     

                                       
"Totusi, ne-ai promis ca vei fi cu noi in toate zilele,
 De ce nu TI-AI tinut promisiunea?                         
 De ce m-ai lasat singur in cele mai
grele momente din viata,                            
In zilele cind aveam cea mai mare
nevoie de TINE?"   

                                 
Iar DOMNUL mi-a raspuns:                  
"Dragul meu,              
 zilele in care n-ai
vazut decit o singura urma                          
de pasi pe nisip,             
sint zilele in care
te-am purtat pe brate!"  



AMIN !

PS - nu stiu numele real al poeziei, l-am ales in ton cu ea





Niciun comentariu: