miercuri, 23 martie 2011

NETLOG versus FACEBOOK !

            Am cont pe ambele retele si sunt unele chestii care ma enerveaza, la unul si la altul......... sunt si lucruri bune, de exemplu:

NETLOG:

- imi place ca-mi afiseaza CRONOLOGIC, minut cu minut, mesajele postate de "amicii" mei

- nu sunt presat cu INVITATII de tot felul la diferite evenimente

- pot sa-mi fac un BLOG, numai al meu, care sa fie vazut de "amicii" mei sau nu

- pot pune muzica, filme, link-uri utile

- mi se afiseaza vizitatorii recenti, sa stiu care au trecut pe la mine si eu nu eram "acasa" :)

- nu mi se cere date personale exacte, nr de mobil, adresa, etc............... totusi, sunt lucruri private, care ma privesc numai pe mine, PRIETENII mei stiu cine sunt

- ma avertizeaza cu MULTE zile inainte cand e ziua unui amic

- pot alege ce branduri imi plac

- pot STRIGA in gura mare daca imi place ceva sau nu, fara ca unul dintre amicii mei sa "surzeasca" :)

- pot sa ma joc, fara sa devin OBSEDAT , sa uit de mine sau cei dragi

- etc...


FACEBOOK:

-  daca dai click pe ACASA, iti apar mesaje aiurea, cand postate acum cateva minute, cand acum cateva ore sau chiar de ieri, mesajele prietenilor mei

- ma streseaza unii cu invitatii la fel de fel de evenimente ( cred ca sunt TRIMISE si de facebook, au ceva la "soft" , idem legat si de INTREBARILE pe care "cica" le-ar pune cineva legat de persoana mea ; ca sa "vad" ce s-a spus despre mine, trebuie sa ma "descopar" si nu prea-mi place acest lucru

- tot n-am inteles de ce ma "ciupeste" lumea, ce vrea sa ma anunte

- nu pot sa-mi fac un BLOG

- ma streseaza unii cu cereri legate de jocuri, pe care unul , nu le joc, am alte "chestii" de facut cu timpul meu

- primesc cereri de prietenie ciudate, cred ca baietii au ceva la "soft" , plus ca este o limita de maxim 5.000 de persoane

- etc...


Daca belgienii de la NETLOG ar fi "insistat" mai mult, erau peste facebook de mult timp, si e pacat, imi sunt mai dragi!

Voi ce parere aveti de acest "versus" ?

Multumesc !

Un comentariu:

Anonim spunea...

he he,,,nu stiu de ce,dar tin sa iti dau dreptate...foarte bine puctat!!!